maandag 21 mei 2012

En nog een tricot jurk.........

Vorige week postte ik een tricot jurk. Deze zat zo lekker, dat ik er zin in had om er nog 1 te maken.
Van dezelfde dame waarvan ik de vorige stof op MP had gekocht, had ik nog een mooie lap gekocht. (en nog meer;-)
Hier kon met passen en meten nog een jurk uit.
t Was krapjes, maar hét is gelukt.
Ik heb deze keer een mouw van een andere jurk gehaald, omdat ik het fladdermouwtje van het originele patroon niet prettig vond.
Dit bevalt me beter, denk ik.
Aangezien mijn antisnoepdieet zijn vruchten (lees centimeters) begint af te werpen, heb ik deze keer de zijnaden wat ingenomen.
Het is weer een fijne, katoenen tricot.




De festiviteiten op school zijn weer achter de rug. Het was erg leuk allemaal, de kinderen hebben genoten.
Maar het is fijn, als het gewone ritme weer ingesteld is.
In tegenstelling tot andere scholen, hebben ze bij ons deze week geen vakantie, en dat is best jammer met dit mooie weer.

Zaterdag hebben we Christian nog jarig gehad.
We wilden het graag dezelfde dag met zijn vriendjes houden, maar plotsklaps mocht Esther afzwemmen.
En dan om 1 uur, dus ook echt midden op de dag.
Dus dat feestje houden we nog te goed.
Ook zijn kadootje komt morgen pas binnen, dat moest besteld worden.

Gelukkig heeft Esther nu ook haar zwemdiploma, en daar zijn we heel blij mee.
Na de kerstvakantie begonnen en nu haar diploma al.

Groetjes, Klazina





7 opmerkingen:

felisa zei

Wat een leuk jurkje weer geworden, en het stofje is ook zo leuk.

Marleen zei

Hoi Klasina,
De jurk is echt goed gelukt zeg! De vorige vond ik ook al leuk (ik hou van blauw).
Mijn dochter was ook zaterdag jarig, we hebben toen gelijk 't vriendinnenfeestje gehouden (erg gezellig). groetjes, Marleen

Gera zei

Deze is ook mooi, nog mooier van kleur eigenlijk. Leuk zo goede buit van marktplaats.

Mama C zei

Wat een zomerse jurk, die kan je met dit weer wel gebruiken!
Ik ben bezig aan 3x een roos 3019; ken je dat patroon ;-).
Het lijkt er op dat ik over 3 weken eindelijk eens gelegenheid heb voor een ritje richting P. het wordt nl. ook hoog tijd dat ik voor mijzelf een paar shirts ga maken waar mijn groeiende buik in kan ;-)

Groetjes

by Ieke zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Christian. En met het zwemdiploma van Esther natuurlijk. Zal ik jou ook gelijk maar feliciteren met je prachtige jurk? :-)

crea annemieke zei

Het jurkje staat je echt heel leuk!
Inderdaad zijn deze mouwtjes mooier dan die andere.
Veel plezier en sterkte in en met je gezin!

hartelijke groet Annemieke

Wilja zei

Het jurkje staat je echt geweldig en het draagt heerlijk hè. Ik moest eerst wel even wennen, omdat ik het idee had dat je elk 'rolletje' zag. haha ... maar ach ... als ik dan om me heen kijk, dan heb ik nog niks te klagen.

Je vorige jurk is trouwens ook leuk geworden, maar ik vind het mouwtje van dit jurkje toch leuker.

groetjes Wilja