vrijdag 25 mei 2012

Dubbel feest ....

Vandaag hebben we Christians feestje gehouden. Wat hebben we het getroffen met het weer, heerlijk!
Gisteravond hebben we het zwembad opgezet, want dat is natuurlijk wel een belangrijk item met dit weer.
Voor Gerben hebben we het kleine badje opgezet, maar dat is best saai, als de anderen in het grote bad mogen.
Toch heeft hij zich best vermaakt.
We hebben uit school eerst gebarbequed, en daarna popelden ze om af te koelen.


Gisteravond kregen we het heuglijke bericht dat we opnieuw een klein nichtje in de familie hebben gekregen. De 5e dochter in de rij! Leuk he!
En daar hoort een taart bij toch?
Aangezien mijn schoonzus ook voor iedereen een heerlijke taart maakt bij een geboorte, kon ik niet achterwege blijven.
Vanmorgen ben ik al wel even om het hoekje wezen kijken, maar Kees mag vanavond de taart meenemen.







Ik ben niet helemaal tevreden over het luiertje, maar ik krijg geen goed model.
En een bloot kontje is toch ook wat he;-))

Geniet allemaal van het mooie weer en tot de volgende keer,
Gr, Klazina


5 opmerkingen:

sarina zei

Heerlijk zeg, wat een ruimte hebben jullie! Heerlijk twee zwembaden.
Gefelciteerd met je nichtje. Je kunt echt heel goed taarten maken. Pas heb ik het geprobeerd maar kgeloof niet dat ik daar voor in de wieg gelegd ben!;)

Made by mama zei

Gefeliciteerd met jullie nichtje! Altijd weer bijzonder een nieuw leven. Heerlijk he dit weer. En met zo'n feestje vermaken ze zichzelf wel.

Wilja zei

Wat een gezellige foto, ze zullen zich vast goed vermaakt hebben. Ik vind de taart juist goed gelukt hoor! Ik doe het je echt niet na.
Nog gefeliciteerd met jullie nichtje.

groetjes Wilja

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een leuk feestje met de zwembaden kan me voorstellen dat ze veel plezier hebben gehad.
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe nichtje, de taart vind ik prachtig!

Groetjes Arjanne

by Ieke zei

Gefeliciteerd met de nieuwe werelburger!

En wat een heerlijk zwemparadijs heb jij zeg!