woensdag 14 december 2011

Babypakjes in maat 56/62

Als vervolg van mijn vorige blog, ben ik nu voor babyjongetjes aan de gang gegaan.
Gisteren heb ik bij Karteris een paar lapjes meegenomen, die ik wel geschikt vond voor jongens. Het is best lastig, om daar mooie stof voor te vinden.
Deze streep tricot kun je zowel binnen als buiten gebruiken, een dikke en een dunne streep. Ideaal om dus mee aan de gang te gaan.
Voor een vriendinnetje van Esther had ik ook een rimpelrokje gemaakt gisteren en daar was net een heel klein stukje van over gebleven. Dat heb ik gebruikt voor het linkse broekje.
Ik heb daar bovenin elastiek geregen, maar het was niet helemaal naar mijn zin.
Daarom heb ik bij het 2e broekje een boordstof gebruikt, ik vond dat zelf ook altijd erg prettig bij die kleine hummeltjes.
Ik had geen shirt patroon met die drukkertjes op de schouders, wel een overslag shirtje. Die gebruikte ik zelf ook graag, automatisch maak je dan iets, wat je zelf ook prettig vond.
Ik vind het echt zo schattig geworden!
Waarom maak ik eigenlijk zo weinig kraamkadootjes, vraag ik me dan af? Het is zo leuk om te doen, en nu weet ik zeker, dat ze dit niet dubbel krijgen;-))
Nu ligt er nog een geknipt jurkje klaar zoals in mijn vorige blog, en dan kunnen de telefoontjes en kaartjes komen!


De bestellingen van de rimpelrokken zijn af, gisteren de laatste 2 gemaakt. Nu dus weer lekker aan de gang met de invallen die ik krijg;-))

Fijne dag allemaal, gr, Klazina

7 opmerkingen:

wilma zei

Oeps,dat is klein?Maar vaak krijg jeiets voor als ze groter zijn.Wel heel erg mooi hoor.Top.
Groet, Wilma

Mama C zei

Wat een schattige stelletjes weer!

crea annemieke zei

Heel erg lief en klein....
fijn om te maken...
Wat boffen de moeders die ze krijgen!

Groet Annemieke

Kaatje zei

Ow wat schattig!!! De ontvanger zal daar zeker blij mee zijn!

Groetjes Bianca

Unknown zei

wat lief.
echt babyachtig.dat is altijd mooi.
dat heb je maar weer mooi gedaan.

Sabine zei

Oh, wat ben jij goed op dreef met die kraamcadeautjes! Heel mooie setjes zijn dat weer geworden.

groetjes,
Sabine

Nellie zei

Wat schattig!
'k Zou zoiets ook best eens willen doen, maar het is lastig om niet al te moeilijke patroontjes te pakken te krijgen...