zaterdag 17 september 2011

Najaarssetje van gekregen lapjes

Vorige week kreeg ik via mijn zus een vuilniszak met lapjes. Niet alles belandde in mijn kast, een stapel die ik echt niet ga gebruiken is naar school gegaan.
Maar er lag een mooie tricot lap in, waar ik net een shirt voor Esther uit kon halen. Het was passen en meten om het eruit te halen, maar het is gelukt. De mouwen heb ik in 2 delen gedaan, maar door de ophaaltjes zie je daar bijna niks van.
Ook lag er een donkerblauwe katoenen lap in, en daar heb ik een rokje van gemaakt. Een leuk, simpel patroontje, die ik voor Jennieta ook wel eens gemaakt heb.
Ik vind het zelf een leuk geheel geworden van gekregen lapjes.
Heel handig net in deze tijd van het jaar, korte mouwen worden te koud en de winterkleren is ook net overdreven.
Nu kan ze het maandag gelijk aan naar school.






Groeten en een fijne dag, Klazina

3 opmerkingen:

Kaatje zei

Dat is een leuk setje zo zeg!!

Groetjes Bianca

Stina zei

mooi zeg dat shirtje zo, zal ze vast wel leuk vinden om aan te doen.

gr Stina

Sabine zei

Wat leuk om zomaar een zak stofjes te krijgen!!!! Super dat je er dan nog leuke kleertjes kan uit maken ook! Een heel leuk setje is dat geworden en zoals je zelf schrijft, ideaal voor dit weer!
groetjes,
Sabine