dinsdag 27 september 2011

Getagd!

 Ik ben getagd!!  
                        







Gisteren ben ik getagd door Janneke van Lein&Lies.
Wat leuk, dank je wel.
Het is de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf ga vertellen, die jullie niet weten.
O la la, dat wordt zoeken, want ik ben nogal een flapuit, dus er zijn weinig dingen die ik stil houd. Maar eerlijk is eerlijk, als ik iets weet, wat niet verteld mag worden, dan gaat mijn mond op slot! En nu even zoeken  naar 10 "geheime "dingen over mezelf;-))

1. Mijn dag begint met koffie...
    Als ik 's morgens de brood en fruittrommeltjes gevuld heb, dan ga ik eerst een bakje 
    koffie maken om op gang te komen, daar kan ik echt van genieten als het nog    
    rustig is in huis.
2. Ik heb altijd beweerd niet met een boer te willen trouwen!
    Tja, het leven kan soms anders gaan dan je wilt.
3. Toen ik op mijn 15e op naailes ging, dacht ik altijd dat dat voor "oude" vrouwen was.
    Nooit geweten dat het na het 1e project een verslaving werd...
4. Ik vind het heel erg leuk om in te maken.
    Ik maak zomers een diepvries vol met groenten en fruit in.
5. Ik ben graag op koopjesjacht.
    Volgens mij is dit bij veel mensen wel bekend;-))
6. Ik heb ooit eens in een dure zaak in een pashokje gestaan met een centimeter, 
    omdat ik die ene rok zo leuk vond, maar 120 euro te veel vond....
    En het is me gelukt, zij het van een stofje die ik leuk vond...
7. Ik heb een hekel aan schilderwerk, het kan me niet bekoren. Gelukkig hebben we
    iemand gevonden die het wel leuk vindt.....   
8. Ik ben een lekkerbek...
    Ik kan genieten van lekker eten, het is alleen zo slecht voor me. Je hebt mensen die 
    overal over miesmuizen, en ik kan van juist vreemde dingen genieten...  
9. Het is leuk om op school met de kinderen dingen te doen, er bij betrokken te zijn.
    Ik vind het ook heel belangrijk om als moeder (en vader) bij de schoolzaken 
    betrokken te zijn.
10. Dit geld ook voor het meedoen in de kerk. Er zijn tijdens de diensten en
    gemeenteavonden, de kinderen stimuleren naar de verenigingen te gaan etc..
    Ik bedenk me nu, dat dat eigenlijk als 1e hoort te staan.....


Nu mag ik 5 mensen taggen:
Danielle van Mijn naaicreaties
Riny van Riny's Design
Bianca van Kaatjesmaaksels
Wilja van Wiljasnaaicreaties
Simone van madebydinges

Succes allemaal,
Gr, Klazina 






1 opmerking:

Danielle zei

He Klaasje, leuk om wat dingen over je te lezen. Eerlijk gezegd was ik al een beetje bang om een keer getagd te worden. wat moet ik nu over mijzelf opschrijven? Zo'n interessant leven leidt ik niet. Maar goed misschien probeer ik het nog wel.
groetjes Danielle