vrijdag 2 september 2011

Farbenmix Zilli

Al een poosje leek Farbenmix Zilli mij een leuk patroon.
Dus ik heb eens besteld, en Jennieta wilde hem wel voor de winter. We hadden stof gehaald bij Karteris, dus zo gezegd, zo gedaan.
Maar het geheel valt me gewoon een beetje tegen. Ik heb hem eerst een stuk in moeten nemen, want hij was veel te groot. Maar ik vind hem ook heel lijzig maken. En korter maken lukt bijna niet, want dan zit je met de plooitjes aan de zijkant. De stof is ook niet zo geschikt voor die plooitjes, dus heb ik ze aan de achterkant maar weggelaten, ik was bang dat het teveel gaat uitstaan.
Toen ze hem tussendoor pastte, scheen de stof erg door. Ik had er al een rits ingedaan, maar om hem dan nu ook nog te voeren???? De rits zat van voren met een nette gulpsluiting, die was ook nog vrij netjes geworden;-))
Dus nu heb ik er een tricot voeringrokje ingemaakt, en afgewerkt met boordstof.
Ik denk dat ze dit rokje wel vrij lang kan doordragen, (als ze hem gaat dragen dus;-))
want de kleur is heel neutraal. Misschien heeft ze er volgend jaar meer plezier van.
Maar we leggen hem gewoon in de kast en dan zien we het wel.


Groetjes, Klazina

2 opmerkingen:

Danielle zei

Ik vind het een beetje moeilijk te beoordelen nu, je ziet weinig van het model. Da's soms wel eens jammer he als het model niet helemaal is wat je je voorstelt. Ik zal eens op de fm-site kijken hoe het model is.
groetjes DAnielle

Unknown zei

Kun je het niet oplossen met bandjes en kantjes?
of met een ander kleur stiksel? of een applicatie?
Je kunt bij farbenmix de galerie bekijken voor voorbeelden.misschien zie je daar tips?
Ik vind hem zo nog helemaal niet zo gek,maar als je het nu al niks vind dan blijft dat meestal zo.dat heb ik tenminste wel.