zaterdag 3 september 2011

Dubbellaags ballonrokje voor Esther

Gisteren was ik gefrustreerd over een paar dingen die niet gingen zoals ik wilde.
Toen ik in de stoffenwinkel was voor een stukje boordstof, heb ik zomaar een paar lapjes meegenomen, die eigenlijk niet nodig waren. Maar ik had er gewoon zin in!
Dus gelijk aan begonnen natuurlijk, want dan ga je dat ook niet laten liggen.
Het was even zoeken voor een leuk patroon, en dit model heb ik al verschillende keren gemaakt, en blijft superleuk.
Dus Esther was er weer helemaal blij mee.
Het is toch leuk, als je moeder in een dipje zit, dat jij dan een rokje krijg;-))
Hij moet nog wel even gestreken worden, maar dat gaat niet lukken vandaag.
Het shirtje hoort er niet bij hoor, maar die had ze aan.
Zo, en nu gaan we de boel klaarmaken voor de familiebarbeque, we krijgen een hoop visite vandaag, ruim 40 man, dus er moet nog een hoop geberuen.
Fijne dag allemaal, groetjes, Klazina

2 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Waar een dip al niet goed voor is!Mooi vrolijk rokje,en veel plezier met de bbq!

Sabine zei

Wat een leuk en vrolijk rokje! En je gebruikte alweer zo'n leuke stofjes (deze heb ik niet in mijn voorraad liggen :-) )

groetjes,
sabine