dinsdag 5 juli 2011

2 van de 7

Deze stof heb ik al 2 x voor iemand anders verwerkt, maar ik vond hem zelf ook zo mooi. Ik had die lap dus al gekocht, maar die lag maar te lonken in de doos. En aangezien deze rokken zo heerlijk fietsen, en het nu vakantie is...
Eerst met Christian naar het ziekenhuis geweest. Omdat hij de oudste was, werd hij het eerst geholpen. We waren dan ook om 10 over 9 alweer thuis. De koffie stond al te pruttelen, en Jennieta had ook de aardappels al geschild. Wat heerlijk zo'n grote dochter he! Daarna heeft ze de wortels uit de tuin gehaald, dus dat scheelt me een hoop tijd. Esther heeft zelf het beslag gemaakt voor haar taart, althans, geklopt. En toen die in de oven stond, ben ik aan rimpelrok nummer zoveel begonnen, maar deze keer weer eens voor mezelf.
De stof komt dus bekend voor, is al vaker op mijn blog geweest.

Groeten, Klazina

1 opmerking:

Riny zei

Wat fijn Klazina dat je nu zelf ook een rimpelrok hebt van die prachtige stof. Mooi met het witte vestje. Hij past ook heel mooi..

Ik draag bij mijn rok ook wel roze, maar ecru of wit staat ook heel mooi.
Geniet van je rok, en veel draagplezier gewenst.
gr. Riny
PS Gefeliciteerd met de verjaardag van Esther.
Is de taart gelukt? Fijne dag hoor.