dinsdag 14 juni 2011

Romantiek ten top!!

Al een jaar lang ligt deze lap me aan te grijnzen in de doos, maar ik kon er maar niet op komen wat je daar nu van moest maken. Ik heb hem bij de stoffenkraam besteld, maar toen ik hem kreeg, baalde er ik van. Wat een stof!! Die had ik gewoon niet moeten bestellen, maar ja, dat heb je als je online bestel.
De kinderen viel zo wie zo af, dat was geen stof voor hun.
En zelf zie ik me ook niet in zo'n t shirt lopen.
En weggooien is ook weer net jammer genoeg, "ons bin zunig toch????"
Maar omdat ik nogal kritisch ben met pyjama's en nachtponnen enzo, dacht ik, dat ik er dan maar zelf een moest maken. Ik heb een gruwelijke hekel aan een blote hals, want ik heb gauw last van een stijve nek, en dan wil ik de boel graag iets bedekt houden. (s winters heb ik zelfs een dun sjaaltje om, anders kan ik het de volgende dag shaken).
Dus vanmorgen gauw een shirt patroon uitgeknipt, iets gerend uitlaten lopen tot een langere lengte, en locken maar.
Ha ha, wat een soepjurk, maar toen ik hem aan had, zat ie niet eens verkeerd. Maar ja, dat kleurtje en die stof he!!!
Ach, 's nachts is het donker dus geen haan die er  naar kraait.
En zo heb ik tenminste een iets normalere hals, die volgens mij wel prettig zit.
En sorry voor de mensen die wel iets moois van deze stof konden creeeren, ik kon er niks van bedenken, maar ben wel benieuwd of iemand er iets moois van kon maken.



Al langere tijd wilde Kees op ons landje voor ons huis, wat dieren laten lopen.
Laatste tijd is hij bezig geweest met een afrastering, waterbak, stroomdraad, etc en vandaag zijn de 1e schapen gebracht.
Nu is hij nog bezig met wat kipjes en er zal ook nog wel wat meer bij komen. Maar dat zien we in de loop van de tijd wel.
Zie eens wat een lieflijk gezicht.


Groetjes, Klazina

3 opmerkingen:

Riny zei

Nou Klazina ik vind het helemaal geen soepjurk. Gewoon een lekker Basic ponnetje wat lekker draagt. Heel praktisch om het lapje daarvoor te bestemmen terwijl je het model net zo kan maken als je zelf wil. Heerlijk toch? En die schaapjes, ja die zijn natuurlijk heel leuk en staan heerlijk landelijk. Krijgen jullie echte Barnevelder kippen? Een echte boerderie haha

@Let zei

Ach meid, als je maar lekker slaapt :-)
Vind dat je het wel super opgelost hebt!
En je hebt weer plek in je kast...
Misschien voor een stofje voor een rimpelrok?
Poehpoeh, echt een knap stukje werk!

Groet, @Let...♥

Klavertje Kleding zei

Vindt het inderdaad een beetje een soepjurk, maar wie ziet dat?? En getrouwd ben je toch al zeg ik altijd ;-))
In ieder geval een goede bestemming voor deze lap, want weggooien is zonde.

Groetjes Nel