donderdag 23 juni 2011

Bestelling stoffenkraam

Vanmorgen werd mijn bestelling van de stoffenkraam gebracht. Niet alles wat ik besteld had was voorradig, maar daar heb ik gewoon anderen voor besteld.
Er is tenslotte keus genoeg daar!
Links is satijn met organza, daar wil Esther graag een bruidsmeisjes jurk van als de juf onderhand trouwt, rechts zijn allemaal tricots, vooraan fleece met hartjes, en in het midden links de ruit en grijs memory, dat blauwe bovenaan katoen met koetjes, zo leuk voor een blouse voor Gerben aangezien wij kalfjes hebben en hij dat helemaal geweldig vindt, en dan de wit met rose ballen is wat ik moest aanvullen, maar heel erg leuke stof is. Maar dat is nog niet alles, want gistermorgen was ik op de markt en toen zag ik alsnog de tricot die ik ook voor Riny heb gebruikt, en die ik zelf ook erg mooi vond... Dus toch maar gekocht. En nog een tricot voor me zelf, en 2 stenzo's voor volgend jaar voor Esther.
Voorlopig kan ik weer vooruit, had ik bedacht!!!!

Gr, Klazina

5 opmerkingen:

Danielle zei

So hé! Jij kan weer vooruit! Mooie stofjes hoor. Ik vind je Stenzo tricots zo mooi en ook die geruite memory, daar heb ik al veel naar gekeken bij de stoffenkraam, maar elke keer weer voorbij gelopen omdat ik nog genoeg had.
Succes met verwerken, ik zie het wel een weer een keertje langskomen denk ik.
groetjes Danielle

Mariette zei

Mooie buit! Ziet er goed uit, succes ermee!

Unknown zei

Mooie lapjes! je kunt weer een tijdje zoet zijn zo.
Zelf ga ik ook weer tricot naaien.Het 1 uurs rokje is af dus ik kan weer verder met mn andere lapjes.
succes met je lapjes
groetjes Janneke

@Let zei

Altijd makkelijk iets op voorraad lijkt me...
Suc6 ermee!

Groeten, @Let...♥

Klavertje Kleding zei

Prachtige stoffen. Je kunt weer even vooruit!

Grt. Nel