woensdag 11 mei 2011

Mijn 1e foto met project

Zo, we krijgen de smaak te pakken. Gisteren ben ik met een jurk begonnen, jawel, als je na ga dat ik echt nooit jurken draag, was dit een hele ondernemning.
Maar vooruit, na eenmaal geknipt te hebben, viel het me nog mee ook.
Hij zat in 1 x goed, heb niks hoeven veranderen.
Mijn dochter heeft net een foto gemaakt, en die heb ik ook zelf op de pc gezet, iets wat mijn man altijd doet, en ook dat is gelukt. 'k Begin het allemaal nog te leren, zeg maar.
Dus voila, zie hier het resultaat!
Alleen de blinde rits lukte niet goed, maar we blijven oefenen.
Gr, Klaasje

3 opmerkingen:

Sabine zei

Mooi jurkje en hij staat je super! Misschien het begin van een hele reeks jurkjes?

groetjes,
Sabine

Kaatje zei

Dat is een hele leuke jurk geworden. Staat je goed!

Jenneke zei

wauw, cool hoor!
Staat wel mooi! leuk jurkje! nog even oefenen en u zet zo mijn trouwjurk in elkaar... hahaha, grapje ;)